Coș 0

Cum cumpăr

Achiziționarea produselor

  • Online, pe website: Adăugă produsele dorite în coș, completează adresa de livrare, alege metoda de plată și vei sunat pentru confirmarea comenzii;
  • Online, prin e-mail: Trimite codul și cantitatea produselor dorite, precum și toate datele de mai sus la adresa office@cipec.ro;
  • Telefonic, la 0723 513 342 sau 0723 508 498.



Livrare

Produsele sunt livrare prin Fan Courier oriunde în România. Costurile de livrare vor fi comunicate după confirmarea comenzii.




Metode de plată

  • Ramburs: în momentul în care produsele vă sunt livrate de către curier;
  • Transfer bancar:
    • Beneficiar: SC CIPEC SRL
    • IBAN: RO92 BACX 0000 0030 0338 9000
    • Banca: UniCredit, filiala Mihai Bravu
    • CUI: RO 333919
    • Reg. Com: J40 / 11409 / 1991
    • Adresa: Str. Mizil nr. 5, Bl. G18, Ap. 54, Sector 3, București



Condiții de garanție

Conform legislatiei in vigoare, prevazuta in Legea NR.449/2003 si O.G. 21/1992, privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora, clientul a fost anuntat si si-a dat acceptul cu privire la conditiile de acordare a garantiei:
1.Termenul de garantie comerciala este de 24 luni de la data cumpararii produsului.
2.Garantia comerciala se acorda conform legislatiei in vigoare la data cumpararii, si este aplicabila produsului daca acesta este folosit corespunzator si in concordanta cu instructiunile de folosire de care este insotit si pentru care a fost fabricat. Acordarea garantiei se efectueaza numai daca produsul este insotit de factura/bonul fiscal de achizitie si certificatul de garantie COMPLETAT, ambele in original. Certificatul de garantie prezent este valabil numai pe teritoriul Romaniei. 
*Necompletarea sau completarea incorecta a certificatului de garantie atrage dupa sine raspunderea vanzatorului si posibilitatea refuzului de primire in unitatea de service a produsului pana la remedierea situatiei de catre vanzator.
** Certificatul de garantie nu este transmisibil.
  1. Garantia nu poate fi solicitata pentru: 

1.Daune cosmetice, doar daca acestea sunt observate la prima despachetare/utilizare a produsului.

2. Nerespectarea conditiilor de manipulare, transport, pastrare, instalare, punere in functiune prevazute in manualul de utilizare.

3. Produsul a fost utilizat in conditii ce contravin standardelor tehnice pentru care produsul a fost fabricat.

4. Produsul a fost utilizat in alte scopuri decat cele pentru care a fost fabricat si care sunt descrise in fisa de prezentare a produsului.

5. Produsul este prezentat unitatii de service neinsotit de documentele obligatorii precizate la punctul 2.

Produsul prezinta deteriorari cauzate de socuri mecanice, socuri electrice, patrunderi de lichide, expuneri la temperaturi extreme (functionarea repetata in regim de mari diferente de temperatura provoaca fenomenul de “condens” intern), utilizare gresita sau neglijenta, schimbari ale starii aparatului, pastrarea in conditii improprii, expunerea excesiva la umezeala sau radiatii solare, deteriorarea capacelor de protectie sau neglijentei in utilizare.

7. Produsul a fost utilizat impreuna cu alte accesorii in afara celor recomandate de producator .

8. Interventii sau reparatii executate de alte persoane decat angajatii centrului de service.

9. Neconcordanta intre seria inscrisa pe certificat si cea inscrisa pe produs.

10. Sigiliul aplicat de catre producator/vanzator a fost deteriorat, sters sau inlocuit.

11. Aparitia pixelilor defecti (puncte luminoase sau intunecate) pe ecran, mai putin decat 4, ceea ce nu se considera defect al ecranului (in cazul cronotermostatelor digitale).

* in cazul protestului la refuzul de acordare a garantiei sau anularea acesteia cumparatorul are dreptul de a se adresa organelor competente. Expertiza tehnica pentru anularea garantiei este efectuata de un organism tehnic neutru.

 4. In cazul defectarii in conditii normale de utilizare pe durata perioadei de acordare garantiei comerciale consumatorul are dreptul de a solicita vanzatorului in primul rand repararea produsului sau are dreptul de a solicita inlocuirea produsului, in fiecare caz fara plata, cu exceptia situatiei in care masura este imposibila sau disproportionata :

- o masura reparatorie va fi considerata ca disproportionata, daca ea impune vanzatorului costuri care sunt nerezonabile in comparatie cu cealalta masura reparatorie, luandu-se in considerare valoarea pe care ar fi avut-o produsele daca nu ar fi existat defectul;
- importanta in utilizare a defectului;
- daca cealalta masura reparatorie ar putea fi realizata fara un inconvenient semnificativ pentru consumator;
- o masura reparatorie va fi considerata ca imposibila daca vanzatorul nu poate asigura produse identice pentru inlocuire sau piese de schimb pentru reparare, inclusiv ca urmare a lipsei utilajelor sau a tehnologiei aferente.

5. Perioada de garantie se prelungeste cu timpul scurs de la data predarii produsului la service, pana la data repunerii in stare de functionare si predare catre client a produsului.

6. Durata medie de utilizare a produsului este de 3 ani. Centrul de service asigura, contra cost, reparatii in afara perioadei de garantie, pe toata durata medie de utilizare a produsului.

7. In cazul defectarii produsului, cumparatorul va trebui sa se prezinte la magazinul de unde a achizitionat produsul sau direct la sediul service-ului autorizat Sc Cipec Srl, Bucuresti, Strada Mizil, Numarul 5, Bl. G18, Ap.54, Etaj 1, Sector 3, Cod Postal 032344.

Pentru produsele care vor fi expediate, inainte de expedierea lor, va fi informat telefonic sau pe email vanzatorul : se vor transmite deficientele produsului si se va astepta raspunsul si acceptul vanzatorului.Pentru produsele care vor fi expediate prin curier rapid se vor expedia in colet: produsul insotit de certificatul de garantie in original, factura/bonul fiscal si un document in care sa fie precizat defectul constatat si situatiile in care acesta se manifesta. Taxele de curier vor fi suportate pentru expedierea catre service de catre cel care trimite si pentru returnarea produsului de catre service. In cazul in care defectul reclamat nu face obiectul garantiei ambele taxe de curier vor fi suportate de catre expeditorul initial.

8. Termenul de reparare sau inlocuire a produselor va fi facut in cadrul unei perioade de maxim 15 zile calendaristice, care se poate prelungi cu acordul ambelor parti.

9. Cumparatorul este responsabil pentru pierderea, distrugerea sau orice alt defect produs aparatelor sau programelor sale si pentru defectiuni directe sau indirecte de orice natura rezultate din folosirea acestor aplicatii.

10. Subsemnatul, in calitate de client, declar ca sunt de acord sa se efectueze constatarea defectiunii si natura acesteia. Am luat la cunostinta ca in cazul in care nu am respectat indicatiile din Certificatul de garantie si instructiunile de utilizare, sau produsului i-a expirat perioada de garantie, reparatia se poate executa cu acceptul meu in afara garantiei. De asemenea, cumparatorii trebuie sa stie ca prezenta simbolului (aplicat pe ambalaj, pe instructiunile de utilizare sau pe certificatul de garantie al produsului) pubela cu roti, barata cu doua linii in forma de "X", indica faptul ca produsele electrice si electrocasnice trebuie predate la magazin, in cazul cumpararii unui nou produs, sau la un centru de colectare pentru produsele neutilizate in gospodarie, ca fiind defecte sau depasite tehnic. Am primit produsul in stare de functionare si am luat la cunostinta despre conditiile de acordare a garantiei.

11. Cumparatorului i-a fost probata functionarea corespunzatoare a produsului si i s-a explicat modul de utilizare. Cumparatorul a verificat inventarul de livrare al produsului inclusiv existenta ghidului rapid de utilizare si punere in functiune in limba romana. Cumparatorul a luat la cunostinta de integritatea suruburilor si sigiliilor produsului

 

  1. CUMPARATORUL ESTE DE ACORD LA CUMPARAREA PRODUSULUI CU CONDITIILE DE MAI SUS SI NU ARE PRETENTII ULTERIOARE DE ORICE NATURA. PRIN SEMNAREA CERTIFICATULUI DE GARANTIE SE ATESTA ACEST FAPT.

 

*Perioada de Garantie se calculeaza din momentul in care produsul a fost vandut de catre distribuitor catre utilizatorul final, data inscrisa pe factura/bonul fiscal.

** Garantia Comerciala poate diferi de Garantia legala de conformitate, iar prin garantia comerciala nu sunt incalcate drepturile consumatorului in legile aratate mai sus si nici cele privind viciile ascunse. Garantia legala de conformitate se acorda pe o perioada de 24 luni.

*** Pe perioada de acordare a garantiei este necesara pastrarea ambalajelor originale (cutie, folii protectoare, pungi de protectie, etc.)

**** Produsele neridicate de la unitatea de service in termen de 60 de zile calendaristice de la finalizarea operatiunilor vor fi declarate abandonate si predate centrelor de colectare.



Condiții de retur

Returul produselor este acceptat doar in conditiile de mai jos: Produsele comandate online ce au ca modalitate de livrare: ridicarea de la punctul de lucru, nu beneficiaza de retur (acestea au posibilitatea de a fi verificate si de a li se testa functionalitatea la receptie). Ne rezervam dreptul de a verifica si accepta produsul la solicitarea clientului. Inainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile calendaristice incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc. Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data informarii e-incalzirelectrica.ro de catre Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract si acceptarea returului, intr-un cont bancar. E-incalzirelectrica.ro va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat, in cazul in care e-incalzirelectrica.ro nu s-a oferit sa recupereze el insusi produsul (se va lua data cea mai recenta). Pentru a beneficia de returul produselor conform Ordonantei de Urgenta 34/2014, trebuie completat formularul de retur aflat mai jos, cel tarziu in a 14-a zi calendaristica de la data ridicarii/primirii produsului. Formularele completate dupa aceasta perioada nu sunt luate in considerare. De asemenea produsul trebuie sa intre in posesia noastra cel tarziu in a 14-a zi calendaristica de la data receptionarii lui. Returul produselor se poate face prin curier (nu posta) sau venind direct la sediul E-incalzirelectrica.ro, dar nu inainte de a completa formularul de retur si a primi acceptul din partea noastra. In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel, nu se poate returna decat un singur produs desigilat, restul cantitatii este acceptata doar daca produsele sunt sigilate. Va rugam ca in momentul expedierii sau cand veniti la sediul e-incalzirelectrica.ro, coletul sa contina urmatoarele documente/date: 1. Copie dupa factura / bon fiscal 2. Certificatul de garantie al produsului in original (cel oferit de producator, nu de vanzator) 3. Numarul de retur (numarul comunicat pe mail in momentul completarii formularului de retur). Pentru coletele trimise cu Fan Courier va rugam sa completati pe scrisoarea de transport (AWB) numarul de retur . Va rugam sa NU scrieti direct pe cutie numarul de retur, ci doar pe AWB.

Nu se pot returna produse aflate in una sau mai multe dintre urmatoarele situatii:

1. Produsul a fost adus pe "comanda speciala" (COMANDA SPECIALA este definita ca fiind lista de produse comandata de catre Beneficiar si care nu se afla in stocul uzual al Furnizorului dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans, in termenii agreati de parti. Furnizorul il va informa pe Beneficiar daca oricare dintre produsele comandate constituie Comanda Speciala.)

2. Produsul nu mai are ambalajul original complet, in stare buna, in care a fost livrat

3. Etichetele de identificare sunt deteriorate sau lipsesc

4. Aparatele care au fost montate, aparatele care au fost folosite, aparatele care prezinta urme de utilizare

Retur *DOA : In eventualitatea in care produsul achizitionat este nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie si sunt confirmate de unitatea service autorizata, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, cu conditia notificarii in scris a Sc Cipec Srl sau prezentarea la sediul societatii cu produsul respectiv in termen de 48 de ore de la primirea produsului de catre dumneavoastra.

*DOA (Dead on arrival) = produs primit defect.

Returnarea produselor resigilate : Recomandam verificarea imediat dupa receptie a acestor produse. Nu se accepta returul produselor pentru accesorii lipsa sau pentru alte motive care sunt prezentate in starea produsului.

Pentru aceasta categorie de produse contravaloarea se returneaza doar in urmatoarele conditii:

- produsul se defecteaza in perioada de garantie prevazuta;

- defectul nu poate fi remediat intr-un interval de 15 zile lucratoare;

- produsul defect nu poate fi inlocuit cu un produs similar.

De retinut: In cazurile in care produsele returnate prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a opri o suma din valoarea produsului (valoare cu TVA), suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse. De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate). Nu vor fi receptionate coletele care nu au trecut numarul de retur pe scrisoarea de transport (AWB). Va rugam verificati integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primiti de la Fan Courier in prezenta curierului si cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca coletele prezinta urme de deteriorare. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.

»» Formular de retur




Termeni și condiții

DEFINITII SI TERMENI

e-incalzireelectrica.ro – este denumirea comerciala a Sc Cipec Productie Comert Servicii Srl, persoana juridica de nationalitate romana, avand sediul social in Bucuresti, Str. Mizil nr. 5, sector 3, avand numar de ordine in Registrul Comertului J40/11409/1991, cod unic de inregistrare fiscala RO333919.

Vanzator – e-incalzireelectrica.ro

Cumparator – persoana fizica / persoana juridica sau orice entitate juridica care isi face un Cont in Site si efectueaza o Comanda.

Client – persoana fizica / persoana juridica care are sau obtine acces la continut, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre e-incalzirelectrica.ro (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare existent intre e-incalzirelectrica.ro si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui cont.

Utilizator – orice persoana fizica/juridica inregistrata pe site , care, prin finalizarea procesului de creare a contului, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din sectiunea Termeni si Conditii Generale.

Cont – sectiunea din site formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite cumparatorului transmiterea comenzii si care contine informatii despre client/cumparator si istoricul cumparatorului in site (comenzi, facturi fiscale, garantii bunuri, etc.).

Favorite – sectiune din cont care permite cumparatorului / utilizatorului sa isi creeze liste.

Lista – pagina web din favorite in care cumparatorul/utilizatorul poate adauga bunuri pe care le considera a fi preferate si pe care, ulterior, le poate adauga in cosul de cumparaturi („cosul meu”). 

Site – domeniul www.e-incalzireelectrica.ro

Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre vanzator si cumparator prin care cumparatorul transmite vanzatorului, prin intermediul site-ului intentia sa de a achizitiona bunuri si servicii de pe site.

Bunuri si Servicii – orice produs sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile mentionate in comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre vanzator, cumparatorului ca urmare a contractului incheiat.

Campanie – actiunea de a expune in scop comercial, un numar finit de bunuri si/sau servicii avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de timp stabilita de catre vanzator.

Contract – reprezinta contractul la distanta incheiat intre vanzator si cumparator, fara prezenta fizica simultana a acestora.

Continut :

•    toate informatiile de pe site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament  electronic;

•    continutul oricarui e-mail trimis cumparatorilor de catre vanzator prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;

•    orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat/colaborator al vanzatorului, cumparatorului, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;

•    informatii legate de bunurile si/sau serviciile si/sau tarifele practicate de vanzator intr-o anumita perioada;

•    informatii legate de bunurile si/sau serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care vanzatorul are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;

•    date referitoare la vanzator, sau alte date privilegiate ale acestuia.

Newsletter – mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv posta electronica (e-mail, SMS) asupra bunurilor si serviciilor si/sau a promotiilor desfasurate de vanzator intr-o anumita perioada, fara niciun angajament din partea acestuia, cu referire la informatiile continute de acesta.

Tranzactie – incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui bun si/sau serviciu de catre e-incalzireelectrica.ro cumparatorului.

Taxa de timbru verde – valoarea exprimata in lei, platita de catre vanzator catre societatea autorizata cu preluarea operatiunilor de colectare, transport si valorificare/reciclare a deseurilor echipamentelor electrice si electronice, astfel cum este prevazut de legislatia in vigoare.

Specificatii – toate specificatiile si/sau descrierile bunurilor si serviciilor asa cum sunt precizate in descrierea acestora.